top of page

Hae mukaan Frendien tiimiin: People and Customer Success Manager

Päivitetty: 23.2.2024

Työpaikkailmoitus 31.1.2024

Haku on päättynyt. Etsimme joukkoomme motivoitunutta People and Customer Success Manageria kehittämään markkinoiden johtavaa sosiaalisen hyvinvoinnin ja CSRD-raportoinnin ennaltaehkäisevää palvelua Frendie PRO:ta.


Etsimme positiivista ja nälkäistä Customer Succes Manageria Frendien huipputiimiin rakentamaan ja ylläpitämään kehittämämme sosiaalisen hyvinvoinnin yrityspalvelua. Tehtävässä vastaat B2B-asiakassuhteista, niiden kehittämisestä, raportoinnista ja organisaatiomme systemaattisesta prosessin ylläpidosta nykyaikaisen digipalvelun avulla. Paitsi että vaikutat tuhansien käyttäjiemme elämään, kehität kanssamme Frendien omaa työskentelykulttuuria sekä osallistut EU:n kiristyvän CSRD-raportoinnin edistämiseen palvelumme avulla.




Työtehtävät:

  • B2B-asiakkuudet: Kehität ja huolehdit kasvavasta B2B-asiakaskannastamme, varmistaen, että asiakkaamme voivat käyttää Frende PRO -palvelua saumattomasti. Edistät heidän liiketoimintaansa ja sosiaalista hyvinvointiaan palvelumme avulla.

  • ESG ja hallintotapa: Vastaat Frendien operatiivisen tiimin tukena ESG-hyvän hallintotavan edistämisestä. Rakennat ja ylläpidät tiimin arkea systemaattisesti, hallitset excelit, laskentataulukot ja raportoinnin tulokset tehokkaasti.

Odotamme sinulta:

  • Kykyä organisoimiseen ja jämäkkyyttä ylläpitää järjestystä hybridi-toimistoympäristössä.

  • Ihanaa ja rauhallista asiakaspalveluasennetta - olet aurinkoinen, positiivinen ja innostava tiimipelaaja. Kaikki tykkää susta paljon!

  • Tarkkuutta, järjestelmällisyyttä ja kykyä sietää muuttuvia tilanteita.

  • Hubspotin, Apollon, Slackin, sekä kehittämiemme Frendien ja Frendie PRO -digitaalisten palveluiden osaamista tai halua oppia.

  • Kokemusta työelämästä: kykyä nähdä ja kehittää uutta muuttuvassa työmaailmassa.

  • Asiakaskeskeistä ajattelua: taitoa ymmärtää asiakkaiden tarpeita ja tuoda niihin ratkaisuja, aitoa lämmintä ihmistuntemusta ja halua ratkaista mahdollisia asiakkaiden ongelmia!

  • Itsenäistä työotetta: kykyä työskennellä itsenäisesti ja ottaa vastuuta ja hoitaa oma tontti!

  • Kiinnostusta sosiaalista hyvinvointia kohtaan: halu olla mukana edistämässä hyvinvointia yhteiskunnassa - halua olla mukana rakentamassa vaikuttavaa palvelua.

Vastuutehtävät:

Asiakassuhteiden ylläpitäminen ja vahvistaminen:

  • Vastaat uusista ja olemassa olevista asiakkaista ja erityisesti palvelun jalkauttamisen ja lanseerauksen vaiheista helpon prosessimme avulla. Ihania ja vastuullisia asiakkaitamme ovat mm: Alko, Barona, Xamk, Pukkilan kunta.

  • Vastaat Frendie PRO -palvelun sujuvasta käytöstä ja asiakkaiden tyytyväisyydestä.

  • Huolehdit palveluprosessista, keräät palautetta, sillä yhteiskehitämme palvelua asiakkaiden kanssa.

  • Osallistut aktiivisesti Frendie PRO:n liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvuun.

  • Toimit myös avainroolissa raportoinnissa ja viestinnässä tiimin apuna, ylläpidät systemaattisesti myyntiorganisaation prosessin taustoja. Olet ehkä vähän datanörtti!

Tarjoamme:

  • Mahdollisuuden vaikuttaa tuhansien ihmisten elämään positiivisesti - palvelumme piirissä on jo yli 50,000 suomalaista!

  • Joustavat työskentelymahdollisuudet: voit olla yrittäjä, freelancer tai vakituinen kuukausipalkkalainen.

  • Mahdollisuuden kehittää omaa rooliasi liiketoiminnan kasvaessa.

  • Tiimityöskentelyä, jossa jokainen tulee kuulluksi ja kunnioitetuksi.

  • Frendie PRO hyvinvointisovelluksen käytön sekä työssä että vapaa-ajalla.

  • Jäsenyyden kuntosali-ja ryhmäliikuntaketjuun ja vapauden mennä jumpalle kun siltä tuntuu - vaikka kesken työpäivän.

  • Mahdollisuuden matkustaa tutkimaan uusia ympäristöjä tiimityöretriittien muodossa.

  • Tiimin, jossa yhteistyössä työskentelevät yksinäisyystyön parhaat tutkijat, lääkärit ja asiantuntijat.

Hae pian – viimeistään 20.2. lähetä hakemuksesi osoitteeseen arla@kaverisovellus.fi. Voit myös soittaa Arlalle (puh; 0456567065) 6.2. klo 12-14 tai tulla esittäytymään toimistollemme osoitteeseen Fredrikinkatu 40 A 2, 00100 Helsinki.

Haku on päättynyt!

Frendien tiimiä: Timo, Sara, Arla, Sarianna.


Yrityksestä:

Frendie kaverisovellus on ennaltaehkäisevän yksinäisyystyön ja sosiaalisen hyvinvoinnin, sekä sosiaalisen vastuullisuuden raportoinnin pioneeri. Frendie tarjoaa innovatiivisen tavan yhdistää ihmisiä ystävyyden löytämiseksi ja ylläpitämiseksi työ-, ja vapaa-ajalla. 


 
 

Frendie PRO on
edelläkävijän askel
kohti sosiaalista hyvinvointia.

Frendie raportti esimerkki/mockup

Lataa Frendien sosiaalisen vastuun
vuosiraportti

Frendien vuosiraportti avaa, miksi sosiaalinen vastuu on olennainen osa hyvinvointia, vastuullisuutta ja arjen kohtaamisia. Raportti tarjoaa tiiviin katsauksen vaikuttavuuteen, vastuullisuusraportoinnin perusteisiin ja siihen, miten yksinäisyyden ehkäisyä ja yhteisöllisyyttä voidaan mitata ja johtaa käytännössä.

Kunntele Frendien podcastia

Kauppalehti-logo
Yle Radio Suomi -logo
Yle-logo
Helsingin Sanomat HS -logo
Uusimaa-logo
STT info -logo
HS NYT mielipide -logo
Emotionzine-logo
Download on App Store
Get on Google Play
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
  • TikTok

Frendie© - Innovaatio Suomesta! 

Social Welfare Consulting Oy:n

Y-tunnus 3395990–4)

Fredrikinkatu 40 A 2
00100 Helsinki

bottom of page